acolo…

Padure, undeva la munte, undeva unde nu au ajuns turistii, unde verdele inseamna verde si iarba iti ajunge pana la genunchi, las cararea in urma si o iau printre copaci, arunc o privire si vad ca unul dintre copaci a fost frant de un tunet sau poate de o furtuna….Ma sui pe ceea ce a mai ramas din si privesc in jur.. iarba e asa cum am visat mereu ca este, imi ajunge pana la brau, sunt multi maci .. imi plac macii, imi place roseate lor prin verdele din jur … Simt ca nu sunt singura, si cu coada ochiului vad un cal care paste linistit… cobor de pe trunchiul copacului si incep sa ma indrept incet spre el, sa nu-l sperii, iau o mana de iarba si i-o intind, vorbindu-i … de parca ar intelege… dar stiu ca vocea iti tradeaza intentiile… S-a uitat la mine cu ochii mari si umezi, s-a intors si se indreapta inspre maci .. Cailor le plac macii???!!!! Merg in urma lui pana ajung in mijlocul macilor .. ma intind in iarba inca plina de roua, privesc cerul .. El se opreste langa mine, se uita la mine ca si cum m-ar intreba ce caut eu acolo, ce vreau, de unde vin, cine sunt, de ce i-am invadat coltisorul lui de liniste. Ii zambesc, de parca asta i-ar raspunde intrebarilor, dar stie ca nu i-as face rau, stie ca am venit acolo sa imi gasesc refugiu, sa ma linistesc si simte ca ma bucura prezenta lui… Acolo gandurile rele fug, acolo cerul este lumea mea, acolo soarele e doar al meu, eu sunt singura care se bucura de toate lucrurile astea .. eu, padurea, calul si soarele…. Inchid ochii si incerc sa pastrez in minte mirosul, atmosfera, linistea, tot ceea ce am in jurul meu… si din astea am sa imi creez lumea in care am sa fug de toti, lumea in care am sa ma pot regasi … Acolo e linistea mea … acolo vreau sa iubesc…

Published in: on Ianuarie 28, 2010 at 03:21  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cafeauadedimineata.wordpress.com/2010/01/28/acolo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

