scrisoare

-are cerul stele numarate , nici nisipul,fire,cite clipe au trecut in viata asta si-n toate vietile de care imi mai aduc,uneori,aminte,clipe aplecindu-se de la 1 zbor,catre altul,cu gindul la tine… Sint rupt de examenul asta,sint rupt de propriile versuri,sint rupt de Lumea asta ,uneori nici macar nu mai ating pamintul , esti frumoasa si asta ma invata k totul incepe de aici,din punctul in care nu ma mai regasesc fara tine , in nici una din Lumile posibile… Poate viata ta a fost alba,poate uneori a fost neagra,eu vad doar o femeie cu ochi frumosi si tristi,care tine in ea toata iubirea Lumii,si nimeni n-o mai vrea,desi ar da-o oricui,numai s-o merita,k 1 dar de pret… Eu nu sh cum stau lucrurile,nu te cunosc mai departe de privirea ta,pe care uneori o simt uitind,uitindu-se…

Nu te mai plictisesc cu versuri… Incerc sa ma conving k locul meu e intr-o Lume in care versurile nu mai conteaza,desi trebuie scrise… Si tu ai trait intr-o viata in care iubirea n-a contat,desi a trebuit sa se aprinda… N-am multe de oferit,in lumea navigatorilor plutim intre orizonturi ptr 1 pumn de bani,la asta se reduce totul si la femeia de aks,cine o are si a stiut s-o pretuiasca… In rest,doar conturi fara pret,multi nori despre care invatam altceva decit poezie,si toate tarile frumoase care , nici una , nu seamana cu ce-am lasat aks… Noi,navigatorii,cred k-am uitat,din aceleasi motive,ptr k ne intrecem cu oceanul si nu cu clipa,noi,am uitat sa spunem „Te iubesc!”,asa cum o faceam,simplu,pe vremuri … Si,ptr asta,te rog sa ma ierti..

e rog sa ma ierti k desi am o inima,n-am stiut sa-ti fac trebuinta,de ea… Iarta-ma si ptr k mi-au luat mintile,ochii tai… Iarta-ma k te-am asteptat toata viata… Iarta-ma k te-am cautat in toate femeile si mi le-am pus in cap,negasindu-te… Iarta-ma k nu ti-am fost fidel,k nu te-am cunoscut k sa pot s-o fac,iarta-ma k nu ma regasesc,fara tine,iarta-ma k nu-s D-zeu sa indrept toate nedreptatile care ti s-au facut,n-am decit iubire si-n ftaa ta,uneori,nici cu ea,nu sh ce sa fac… Iarta-ma k-am uitat sa-ti scriu,iarta-ma k mi-a stat mintea numai la case si masini,iarta-ma k uneori nu ma simteam suficient de bun ptr tine…Iarta-ma k tot ceea ce simt – ptr tine,se cheama iubire in Lumea mea,desi,in Lumea ta femeiasca,totul,e mult mai complicat …

Stii,dk ar exista Judecata de Apoi,dk fiecare ne vom duce cu toate alea-alea la care tinem asa mult si nu renuntam la ele in ruptul capului,dk vom merge sa stam la coada ptr solutia finala, asa , sa ne zik si noua pe unde-o apucam,unii or sa ajunga acolo cu masina nevopsita,altii cu nevasta in patul altuia,altii cu mina in buzunar,altii cu o gramada de creditori dupa ei,altii privind la stele,pustiul din intersectie cred k va fi cu sticla de spalat parbrize,pe mine cred k-o sa ma prinda Timpul ala ink gindindu-ma la tine,tinindu-te de mina,privindu-te cu drag,chiar dk nu esti decit o fotografie,ptr k stii,in Lumea asta,si-n Lumea de Apoi,femeile sint ale celor ce le iubesc … Si nu vor inceta sa fie,indiferent de Judecata de Apoi sau ce ne-o mai astepta…

Ce n-ai inteles tu , si se pare k nu vei intelege , indiferent de citi barbati isi vor intoarce fata de la tine , este k iubirea nu e decit 1 , are un ceva al ei , o simti atit intre picioare cit si-n inima ta femeiasca , o simti , mai ales , in linistea barbatului , de linga tine … N-ai cum sa faci confuzii , desi mereu ai facut … Eu nu pot sa te ajut , eu tb sa fac ceea ce au facut , dintotdeauna , barbatii , noi ne prefacem k nu va cunoastem , k nu sinteti de inteles , insa … ne intoarceti mereu din drum , ne aratati k fara voi sintem 1 nimik , cu toti banii de pe Lume si cu toate cele 6 viteze ale masinilor the best money can buy… Ptr k nimik nu e mai „al” barbatului adevarat,decit femeia care-l iubeste… Si,asa,invata respectul,k si respectul de mama,intra in singe…

Published in: on Decembrie 19, 2009 at 17:55  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cafeauadedimineata.wordpress.com/2009/12/19/scrisoare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

