mi-e dor de tine, mi-e dor de ceea ce asfi putut avea, mi-e dor de lacrimile care iti ard buzele atunci cand le stergi de pe fata mea…

fetele rad, sunt aproape de mine, se uita la un film, eu am lacrimi in ochi si le privesc, sunt fericite si ma bucur… am ajuns sa ma bucur de ceea ce au altii.. de ce nu ma bucur de ceea ce am eu?

pentru ca nu am NIMIC, nu mai am viata mea, nu am baiatul, nu am zambetul chipului, nu te am ..

am visat frumos si de fiecare data cand privesc inapoi ma gandesc la ce as fi putut avea.

vreau ca intr-o noapte, atunci cand dormi, sa intru in camera ta, sa ma asez langa pat si sa te privesc… sa iti privesc chipul, ochii linistiti.. sa te iau de mana si sa iti sarut degetele care demult m-au managaiat, sa privesc cum soarele, dimineata se aseaza pe chipul tau, eu sa merg sa iti fac o cafea asa cum iti place, sa iti pun pachetul de tigari langa ceasca aburinda, sa iti pregatesc hainele cu care ai sa te imbraci… apoi sa ies din casa, asa cum am intrat, fara sa ma simti, sa stau pe o banca in fata blocului si sa astept sa te vad… sa iti fur privirea pentru cateva secunde si apoi sa inchid ochii .. sa te pastrez asa cum te-am avut..


Published in: on Noiembrie 10, 2009 at 22:18  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cafeauadedimineata.wordpress.com/2009/11/10/52/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

