Fantoma din viata mea…

Esti aici , cu coada ochiului te-am vazut .. Nu este prima oara dar stiu ca nici ultima nu va fi … Uneori , cand ma asez in pat pilota ia forma trupului tau … Ma intreb cine esti , de ce imi mangai sufletul de cate ori sunt trista… Esti in spatele meu , uneori iti simt mana in parul meu , alteori iti simt respiratia… esti aici mereu , te stiu de cand eram mica… Odata te pierdusem , am crezut ca te pierd  si uite .. acum iarasi esti aici ..

In seara asta am sa iti dezenez o stea !


Published in: on Iunie 28, 2009 at 22:18  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://cafeauadedimineata.wordpress.com/2009/06/28/fantoma-din-viata-mea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

